Forum Forum dla mionikw kotw Strona Gwna Forum dla mionikw kotw
Forum dla mionikw kotw. apy w gr! ;)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

u mnie od trzech dni średni, ale w sumie sie nie dziwie, bo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla mionikw kotw Strona Gwna -> Koty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 0:07, 11 Kwi 2014    Temat postu: u mnie od trzech dni średni, ale w sumie sie nie dziwie, bo

Jak na zlosc znow jestem za granica i nie mam jak isc do lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
KIedys popelnilam pewna glupote i ogolilam pod pepkiem..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na sali zdejmiesz prawdopodobnie tylko gorną czesc pizamy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Możecie sobie wyobrazić co czuję i co mam na głowie.

rozmowy w toku [link widoczny dla zalogowanych] Mam nadzieję że po tej kuracji to ,,coś mi przejdzie i te leki okażą się skuteczne.
Trudno mi powiedziec dlaczego to tyle trwa. były kupowane jakiś czas temu, i nie używane do tej pory. Byłam raz u kosmetyczki która podciela mi tylko boki a on juz wrastał u nasady ;// wiec ro na niewiele sie zdal po jakims czasie poszłam do pani podolog która zaczela mi zwalczac dzikie mieso robiła to jakies 2 mies. powyzej 0,65 wykazuje obecnosc igm najszybcie dostaje się takie unieważnienie na śląsku, w katowicach max 2 lata, [link widoczny dla zalogowanych]
Takze widzisz jest kilkanascie a napewno wiecej ludzi w naszym otoczeniu co wyglada mlodo, czy to cos niemozliwego?? Przekartkowalem chyba całą dyskusje w tym temacie i przeczytalem co wazniejsza odpowiedzi. .....przepraszam za pomylke salon nazywa sie EXPANDER !!! Masz jakiś pomysł na siebie?Bo ja już nie mam siły polecam maniewskiego na gołębiej- super profesjonalny salon, warto wiecej zapłacic chcialabym powiekszyc usta na stale. -------§§(_)(_)(_)(_)(_)§§...(█ @
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Spierd........
są wysokokaloryczne i bogate w węglowodany, tak jak mleko.
[link widoczny dla zalogowanych]
kontajt tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz chciałabym poznac opinie ludzi trochę poważniej traktujących wyjazd.
a teraz pokochalam je jak chyba wiekszosc z Was dzieki ale mam pytanie.
Uprałam ten nieszczęsny dywan, a panowie nasypali na niego piasek...

Kto powiedział że to nie może być obiad? [link widoczny dla zalogowanych] ) dziękuję .
Skąd w Tobie tyle złości i niemawiści? hej sylawka!! Przemywam codziennie rumiankiem lub solą fizjologiczną, ale tylko profilaktycznie, bo kompletnie nic się nie dzieje. upil sie z bezlislnosci ze niemoglismy nic zrobic. Pozbyłam się odrostów, moje włosy nabrały blasku,obciecie suuuper (wiem,bo już myłam w domu i poradziłam sobie z ich ułożeniem bez problemu). [link widoczny dla zalogowanych]
mrozu- miliony monet Pozatym plywanie samemu i robienie dlugosci poprawia sylwetke, umiecniasz cialo prporcjonalniei wyszczuplasz. dla dziewczynki : Rozumiem,zdarzają się asymetrie,ale niemile mnie zdziwiło,że tak renomowany lekarz odmówił poprawek Macedonia zdobyła 76 punktów, Polska 70, a Belgia, która była dwunasta, zdobyła 69 punktów. no mi najtrudniej wytrwać bez chleba i słodyczy... rozmowy w toku
Kapitan dawaj maila
[link widoczny dla zalogowanych]
Na pazurki polecam super metodę fiberglass!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wybudzenie w moim przypadku odbywło się bardzo delikatnie i już w pierwszyh sekundach zadano mi pytanie o moje imię - odchrypnęłam i odetchnęłam, że mówię..choć głos brzmiał jak zza światów .....Okazało się , że mój organizm bardzo nie lubi narkozy - zwracałam przez około 10 godz.
jeśli weźmiesz od razu zbyt dużą dawke i np.rano , a nie przed snem - skutki zauważysz natychmiast .
[link widoczny dla zalogowanych]

Synka rodzilam b.szybko.
[link widoczny dla zalogowanych]
odradzam jedną z fryzjerek Stiudiomalgorzata.com.pl z Kurdwanowa - ANETĘ! albo vacuvell urzadzenie wytwarzajace podcisnienie
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam Was serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
W moim mieście tj Ruda Śląska mają dosyć niskie ceny, rewelacyjną, kompetentną i miłą obsługę.
dlaczego miałby być to obciach??!!Jean to klsyka i jest PONADCZESOWY I WIECZNIE MODNY!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nikt więcej? [link widoczny dla zalogowanych] Ale kup raczej czarny.
Palców w wakacje pokazywać nie będę bo się wstydzę, Hej dziewczyny!Jestem Marta i od 1,5 roku mieszkam w Veronie razem z chłopakiem [polakiem] i rodziną, a i tak nie moge sie tu odnalezc. Blekitnooka probowalas moze kosmetykow firmy Schwarzkopf serie GLISS KUR albo firme GUHL? Jeśli ci się podoba to nazwij tak córcie! Trzeba też pić dużo wody bo człowiek się odwadnia. [link widoczny dla zalogowanych]
MAM LINKA DLA OSOB MIESZKAJACYCH W POLSCE Aczkolwiek, Cambridge stosowałam pare lat temu i efekty u mnie były widoczne, ale dchudzałam się z wyjściowej 70kg! no dobra tylko wkurza mnie ktos kto wiecznie mówi, że przegral swoje zycie i nic z tym nie robi! u mnie wyglada to tak: Myśle,że po przesłuchaniu swiadków, Twojego faceta i jego ex to pozostaje czekanie na wyrok. Strasznie mi sie tam podoba ale wiadomo, że o mnie chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Narazie moge ylko powiedzieć że jestem bardzo mile zaskoczona obsługa podejściem i zaangarzowaniem i to że kiedy pojawiam sie w klinice wita mnie dr Broma jakbym była wyjatkowym pacjetem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tina masz racje

nooo.ewentualnie Rysio z Klanu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Ty sie nie cenisz facet, ziemniaczki tylko chcesz? ....
mam nadzieję,że to jednak trochę wam pomoże,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Że przechodzi się przez etap intensywnego myślenia o jedzeniu.Wiadomo że na początku zawsze jest myślenie.
Czy sa jakies prywatne wizyty???

Hihi, pierwszy dzień roku i tak już wytrzymałaś więc teraz nie masz wyjścia - w tym roku zero wymiotów!! [link widoczny dla zalogowanych] ps.
Z torbielami można życ i 100 lat, oby tylko nie były złośliwe, Musisz zrobić badania Ca 125. w lesie albo nad stawem to mozesz jakiegos zboka poznac zwlaszcza po ciemku usmiechnijsied [link widoczny dla zalogowanych] 164-165 No a tak na koniec, po wizycie wracacie od razu do domku czy zostajecie tu na noc? [link widoczny dla zalogowanych]
czytam. Spoko nie zrobiłam tego w ciagu kilu miesięcy a kilku lat. JA MAM ORBITREKA OD 2 TYGODNI CZY CWICZAC 25 MIN DZIENNIE JADE TAK GDZIES OKOLO15 KM ,UDA MI SIE SCHUDNAC DO LIPCA JESLI MACIE DOSWIADCZENIE Z ORBITREKIEM PROSZE O RADY. Ja to robilam bo wymagano na kursach (byly to kursy panstwowe) plus skladalam tez papiery na uniwersytet. Moj synek mnie obsiusial. To moja pierwsza ciąża (o ile to będzie to) Pozdrawiam i miłego dnia [link widoczny dla zalogowanych] m
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Haj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Led Zeppelin - Dyer maker, Houses of the holy, Stairway to heaven
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dla mionikw kotw Strona Gwna -> Koty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin